Let op, geld lenen kost ook geld

Betaal in meerdere termijnen bij de partners van FLOA

Welkom bij FLOA!
We helpen u met uw aankopen bij honderden merken door betaling in meerdere termijnen aan te bieden(1).

reglage

Bent u een FLOA-klant die hulp nodig heeft?

Klantenservice

Bel de klantenservice

E-mail

Stuur een e-mail

U kunt contact opnemen met onze dienst Invordering op het nummer 02 262 08103(2)

Bent u een FLOA-klant die hulp nodig heeft?


  • Klantenservice: +32 262 08104(2) 
  • Dienst Invordering op het: 02 262 08103

Wat betekent betaling in meerdere termijnen bij FLOA?

Als dochteronderneming van de BNP Paribas Groep en een van de grootste Franse aanbieders van 'Buy Now, Pay Later'-oplossingen(3) vereenvoudigt FLOA uw betaling. De oplossingen van FLOA voor betaling in 3 keer of later betalen onderscheiden zich door hun betrouwbaarheid en gebruiksgemak. Hunkert u naar een nieuwe zetel of hightechtelevisie? Door online of in de winkel in meerdere termijnen te betalen, kunt u uzelf verwennen en uw uitgaven spreiden.
Het principe is eenvoudig: in plaats van onmiddellijk het totaalbedrag van uw aankopen te betalen, gaat u de betaling spreiden in 3 maandelijkse aflossingen. Elke maand wordt op dezelfde dag het bedrag dat overeenstemt met de vervaltermijn van uw bankrekening gehaald.

Onze betaaloplossingen



1ste betaling op de dag van de aankoop, daarna 2 maandelijkse aflossingen tijdens de komende 2 maanden.



Je betaalt binnen 30 dagen na de dag van de aankoop.

Onze partnermerken

Hierna volgen de FLOA-partners bij wie u in meerdere termijnen kunt betalen.

Wat zijn de voordelen voor u?

  • Het proces verloopt 100% online en is even gemakkelijk als contant betalen

  • Betaling via creditcard, zonder bewijsstukken voor het project

  • Kies uw betaaloptie en ontvang onmiddellijk antwoord.

  • Automatische terugbetaling bij annulering

Wat zijn de voordelen voor u?

avantages-BENL-btoc-2.svg
mockup-avantages-BENL.png

FLOA, een 100% dochteronderneming van BNP Paribas.

BNP Paribas, grootste bank in de Europese Unie(4)

Meer informatie

Uw vragen

Hoe kan ik me aanmelden in Mijn Klantomgeving?

Ga naar hierom u aan te melden in uw Klantomgeving. Voer uw e-mailadres in (het e-mailadres dat u hebt gebruikt om uw bestelling door te geven) en klik vervolgens op "Eerste aanmelding". U ontvangt een sms met uw tijdelijke wachtwoord.

Waar kan ik mijn aflossingsoverzicht terugvinden?

Het aflossingsoverzicht is beschikbaar in de e-mails die FLOA verstuurt wanneer u uw betaling in meerdere termijnen(1) aanvraagt en vervolgens telkens 8 dagen voor elke vervaldatum. U kunt ook al uw vervaldata hier in uw Klantomgeving terugvinden.

Hoe vereffen ik een uitstaande betaling?

1/ U kunt dit zelf doen door:
• te klikken op de laatste betaallink die u via e-mail of sms is toegestuurd;
• in de FLOA Klantomgeving te klikken op "een uitstaande betaling regulariseren". ​

2/ U kunt contact opnemen met onze diensten 02 262 08103(2) 9.00 tot 18.00 uur van maandag tot zaterdag

Kan een betaling in meerdere termijnen worden geweigerd?

De koper kanom verschillende redenen geweigerd worden om zijn/haar bestelling te betalen via betaling in meerdere termijnen, met name in de volgende gevallen: de geldigheidsdatum valt vóór de laatste vervaldatum, bankkaart met systematische autorisatie, zoals Electro of Maestro, vermoeden van fraude, enz.